in

Kraj tenisa kakvog poznajemo, Saudijci ulažu MILIJARDU! Ponuda ”uzmi ili ostavi”!

Kraj tenisa kakvog poznajemo, Saudijci ulažu MILIJARDU! Ponuda ”uzmi ili ostavi”!

Uporedo sa sve konkretnijim najavama o ulasku Dubaija u košarkašku AdmiralBet ABA ligu, a onda i u Evroligu, velike promene se pripremaju i u tenisu.

Naime, britanski ”Telegraf” je danas objavio svoja ”bombastična” saznanja da je Fond za javna ulaganja iz Saudijske Arabije spreman da uloži čak MILIJARDU dolara u teniske masters turnire.

Pomenuti izvor navodi da je to ponuda iz kategorije ”uzmi ili ostavi” i da će čelni ljudi ATP-a imati rok od 90 dana da odgovore na ovu ponudu.

Pomenuti izvor navodi da je na subotnjem sastanku predsednik ATP-a Andrea Gaudenci obavestio predstavnike masters turnira o ovoj ponudi, a o čemu se konkretno radi?

”Masters 1000 turnir u prvoj nedelji sezone je bilo ono što su Saudijci želeli sve vreme, a za šta se Gaudenci zalagao više od godinu dana.

Međutim, ovoj ideji se oštro suprotstavio šef teniskog australijskog tenisa Kreg Tajli, koji je uspostavio timski događaj, Junajted kup, u istom terminu kalendara. Animozitet između Tajlija i Gaudencija započeo je na njihovom takozvanom Premium Tour modelu prošle godine.

Sada se čini još značajnijim da Gaudenci nije prisustvovao Otvorenom prvenstvu Australije u januaru zajedno sa svim ostalim teniskim akterima, već je otputovao u Rijad da pregovara sa saudijskim investicionim fondom.

Prošlog meseca je najavljen mali sponzorski ugovor, ali to je očigledno bila samo početna tačka.

Ova vest ima potencijal da izazove dodatnu napetost između dve turneje i četiri grend slema, posebno pošto je direktor prihoda Teniskog saveza Sjedinjenih Američkih Država Lev Šer insistirao da predsedavajući ATP i WTA treba da budu pozvani na subotnje sastanke Premium Toura.

Sada se ispostavlja da Gaudenci ima svoj ujedinjujući model u rukavu, u kojem bi se popeo da postane teniski komesar za dve turneje.

Kako stvari stoje, grend slemovi ne bi bili deo ove ponude saudijskog investicionog fonda”, piše britanski ”Telegraf”.



Autorska prava RTV / Tekst / Slika / Video /